Hej på er! Först ska jag berätta en sak som hände i skolan. En av våra extra lärare som är med oss på våra lektioner sa att jag och mina två kompisar skulle komma och när vi gick dit hoppa han fram bakom oss med en monster mask och skrämde oss och först skrek vi så hela skolan hörde och sen skratta jag så mycket att jag grät! 
Nu när jag skriver det här så är jag ute och äter mellis och det är hur varmt som helst! Hoppas äntligen våren har kommit! 
Sen om ni kommer ihåg så skrev jag att vi kanske skulle köpa Nike free run till mig men det blev inte av, men igår när jag och mamma åkte till stadium så fanns dom där för 500 kr!! Så jag köpte ett par blå.
Så idag har vart en bra dag och sen ikväll så har jag träning och sen ska jag ut med några kompisar. Hoppas ni också har vår hos er!
XO Johanna


Kommentera

Publiceras ej